czwartek, 19 grudnia 2013

Spis! ;c

Wiem, że wiele z was nie lubi takich spisów (ja też), ale wataha zaczyna obumierać przez niepisanie opowiadań przez członków, nawet Alfa mi mówiła, że planuje skasować watahę i założyć nową!*-*  Dla mnie to straszne, ale nie wiem jak dla was... Tak,więc postawmy na swoim i pokażmy, że watahę można naprawić przez napisanie nawet krótkiego opowiadania (np. o świętach jak nie masz weny). Opowiadania wysyłajcie do Simmy (Źrebak123) Napisali:

BEZ ALFY!

Alkivo 
Simmy
Kalahiri
Milo (zwolniony, był powód)
Aria
Drilla
Fade
Luna (zwolniona, był powód)
Ashaday (zwolniona, był powód)
Niera
Arizona
Alex
Dell Moona 
Tsube
Ozyrys
Amarella (zwolniona, był powód)
Izyda
Sher (zwolniona, był powód)
Blue
Candy
Kaira (zwolniona, był powód)
Diana
Moon
Runcia
Liv
Daimon
Alexandra
Ninja Giden Sigma Black
Landon
Wolf Blood
Lucy
Mola (zwolniona, był powód)
Glimmer
Darin (zwolniony, był powód)
Hathor
Hekate
Shaman
Luufiera
Monster
Mika
Songpage
Jade
Austin
Saphira
Water
Hay (zwolniona, był powód)
Lyka
Shayde
Mysterium
Sketch Stonehenge


PS. Robię to tylko dla uratowania watahy, a nie żeby was złościć... ;c
Wszystko w waszych rękach!

Simmy ;3

2 komentarze:

  1. Nie chcę nic mówić, ale nie raz pisałam, by Alfa dokończyła opowiadanie, które napisałam. Bez odezwu. Dlaczego więc mamy pisać, skoro ona ma nas w ... nosie. Mówiąc grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Dokończę opowiadanie w jak najszybszym czasie. :(

      Usuń