czwartek, 2 maja 2013

Salphira i Simmy ,, Odkrywamy tajemnice nawiedzonego domu '' cz .1

Gdy Ja i Salphira wyszłyśmy do swoich sąsiadów - watahy wolf squad.
To zauważyłyśmy , że zaszłyśmy dalej niż zaplanowałyśmy ... Trawa nie była już taka zielona , a drzewa nie miały liści . Zdałyśmy sobie sprawę że jesteśmy na zakazanym terenie watahy . Nagle zza drzew wyłonił się... Nawiedzony Dom ! Salphira podeszła bliżej , a ja szłam tusz za nią . Nagle usłyszałyśmy ryk. Nie wiedziałyśmy co to było więc Salphira weszła do domu .
- Simmy , jeśli nie wrócę po godzinie to ... wezwij pomoc - powiedziała
Salphira i weszła do domu ...
Minęła godzina więc Simmy pomyślała
- Jeśli wezwę pomoc to po pierwsze wyjdę na tchórza , albo Salphira wyjdzie , a mnie nie będzie ... Tak , sama wejdę do domu . W końcu jestem Simmy wspaniała ! - I weszłam do domu

                                            Ciąg Dalszy Nastąpi ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz