niedziela, 7 lipca 2013

Od Diany ,,Dziwny sen" cz.2


Dzisiejszej nocy śnił mi się koszmar.Jak mordują moją rodzinę
- Nie !!! - krzyknęłam, kiedy jeden z morderców rzucił się na mojego brata. Nic nie mogłam z tym zrobić. Stałam tam jak skamieniała. Nie mogłam się poruszyć.
- To się stanie, jeśli jeszcze raz zechcesz spotkać się z kimś z naszej watahy, wygnańcu - powiedział czarny samiec Alfa. http://www.nasze-magiczne-wilki.pun.pl/_fora/nasze-magiczne-wilki/avatars/5.jpg 
 - Zostaw ją - powiedziała jakaś obca wilczyca i podeszła do mnie - Pomyśl o czymś przyjemnym - wyszeptała. Myślałam o łące, którą niedawno znalazłam. Przypomniałam sobie jej zapach. Słodkie kwiaty, kolorowe motyle. Kiedy otworzyłam oczy stałam tam. Obok mnie siedziała tajemnicza wilczyca.
- Kim jesteś ? - spytałam
- Valixy
- I co robiłaś w moim śnie ? - dokończyłam.
- Potrzebowałaś pomocy.
- Dzięki - uśmiechnęłam się - Diana
- Nie ma sprawy. To ja znikam - Valixy rozpłynęła się w powietrzu.
- Ciekawe czy to też jest sen - mruknęłam i zaczęłam się przechadzać po sennym lesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz