sobota, 27 lipca 2013

Od Drilly ,,Wakacje w watasze " oraz ,,Pierwsza miłośc".


Już wakacje ! Już wakacje ! Chciałabym zrobić dobry uczynek na sam początek wakacji jednak , wiem do kogo się udać ... Weszłam do mojej jamy gdzie spokojnie siedział Fade. Podeszłam cicho , a on się odwrócił i powiedział...
- Hej , co ty tutaj robisz ? - zapytał spokojnie uśmiechając się mile ...
- Ja przyszłam się dowiedzieć jaki dobry uczynek ... yy... to znaczy ... co cię najbardziej uszczęśliwi ? - Mówiłam bardzo niespokojnie , ponieważ Fade Bardzo mi się podobał ...
- Hmm... Dla mnie może zrobić tylko jedno : Uśmiechnij się... No , i już jestem szczęśliwy .... Popatrzyłam się na niego z dziwną miną i odeszłam , ale i tak mi się podoba... Przez kolejne dni i tygodnie wakacji myślałam o nim i spełniałam dobre uczynki wszystkim z watahy 
<fADE?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz