niedziela, 14 lipca 2013

Od Izydy ,,Moja historia"

Przyszłam na świat na początku wiosny, cztery lata temu. Przyroda rodziła się do życia, a ja wdychałam rześkie powietrze lasu i słuchałam pierwszych w swoim życiu treli wczesnych ptaków. Miałam czworo pięcioro rodzeństwa ( dwóch braci i trzy siostry). Pierwszą istotą, która ujrzałam była liżąca mnie ciepłym językiem matka. Ojciec odszedł jeszcze przed moim urodzeniem. Po tygodniu moja matkę zabili myśliwi. W ten sposób zostałam sierotą. Rolę naszej matki przejęła jedna z jej przyjaciółek. Wychowywała nas jak własne dzieci. Nauczyła nas wszystkiego, co mogło stać się nam w życiu przydatne.
W wieku trzech lat poznałam Ozyrysa, Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i postanowiłam odejść z nim ze stada w poszukiwaniu nowej drogi życia. Na pożegnanie otrzymałam od mojej przybranej matki talizman, który wyglądał tak :
http://static2.blip.pl/user_generated/update_pictures/687379.jpg

, a od watahy bursztynową bransoletkę:


 Pożegnałam się z nimi serdecznie i odeszłam wraz z Ozyrysem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz